Korrika Txikia

Joan den martxoaren 22-an, udaberriariaren haserarekin batera, Araxes Eskolako neska mutilek korrika egiteko zapatilak jantzi, mila koloreetako dorsala elastikoak bularretan itsatsi eta ezpainetan euskararekiko eta Euskal Herriarekiko irribarre bat margoturik, ttipi-ttapa, Atalluko azken puntatik eDSC_0073skolaraino, korrika eta kantuka abiatu ziren.
DBH-ko ikasleek Korrika txikiari Atallun hasera eman zioten arratsaldeko 3 t’erdietan eta apurka apurta beste mailakoak biltzen joan ziren, 3 urtekoek amaiera eman ziotelarik.
Ondoren, eskolako frontoian merienda goxoa daztatu ahal izan zuten ikasle, irakasle eta gurasoek, euskararen egun handia ospatzeko.
Eskerrikasko eta 2015 urterarte KORRIKA!!

1 Iruzkin