Euskararen eguna

Pasa den azaroaren 29an euskararen eguna ospatu genuen eskolan. Honako izan zen egitaraua: -Lehenik, DBH-ko ikasleek Mikel Laboaren inguruko aurkezpen bat egin zuten. -Ondoren Asisko Urmeneta marrazkilariaren bisita izan genuen, eta marrazkilaritza ikastaro express bat jaso genuen. -Bukatzeko, euskal kanten inguruko karaokea bat egin genuen ikasle eta irakasle guztiek abestu genuelarik.

HH musika emanaldiak

Musikako saioetan kanta desberdinak lantzen aritzen dira gure ikasleak. Lanketa honen emaitza ez dute eurentzako bakarrik gordetzen, honela, eskolan zehar gela desberdinetan emanaldiak egiten dituzte. Kasu honetan, LH4 eta LH5-ko ikasleek landutakoa HH-koei erakutsi diete. Eskolan aspalditik lantzen dugun ekimena aurten ere martxan dago. Honen bidez, maila ezberdinen arteko interakzioa eta ezagutza bultzatuz.