¿Zer heldu da gero? lehentasunen garaia

Arrantzaleak edo piratak aurretik inork nabigatutako itsasoetara iristen zirenean, beren bitakora kuadernoetan zera idazten zuten: “Aurrerago dragoiak daude!”

Gu ausartak gara eta itsaso hauek zeharkatzen ditugu, etorkizun hobe bateruntz: lehentasunen garaia da.

Aurretik esan dizuegu gauzak ez direla egun batetik bestera heldu, eta ametsak egi bihurtzeko denbora behar dela. Ametsak interpretatu egin behar dira, eskolan egin daitezkeen kontzeptuetan bihurtu behar dira, gure seme-alaben ikasteko modua hobetzen laguntzeko.

Baina amets guzti hauek egi bihurtu aurretik, lehentasunak ezarri beharko ditugu. Zertan datza? Ametsen artean bereizketa egitea: zeintzuk dira atzeraezinak, lehen bait lehen bideratu behar ditugunak aldaketa hasteko. Horretarako, gure eskola eta ingurunea nolakoak diren eta zein baliabide ditugun aztertu behar dugu.

Baliabideak?

Baliabide materialak. Ez badugu zerekin aurrera eraman, itxaron beharko du!

Giza baliabideak. Hemen Komunitatea beharrezkoen bihurtzen da. Zenbat pertsonekin kontatzen dugu gure ametsak aurrera eramateko? Nor inplikatuko da Ikas Komunitatearekin, nork eskeiniko ditu bere denboraren une batzuk denak forma hartzeko?

Ausartu dragoi ur hauek igarotzen! Aintzindariak gure gizartearen etorkizunari forma ematen diotenak dira!

Informa zaitez eta parte hartu!