Konposta

Eskola osoa lanean jarri duen proiekto berria dugu konpostarena.

Araitz Beteluko zaborra, hau da, ontzi berdera botatzen duguna, Tuteraraino doa. Hau, bai herriarentzat eta bai biztanlegoarentzat, gastu ekologiko eta ekonomiko handi bat da.

Eskolari, ikasleekin lantzeko gai interesgarri bat iruditOLYMPUS DIGITAL CAMERAu zaio, eta horretarako, ikasle guztiak lanean jarri ditu: HH eta 5. maila-ko ikasle bitartekoak zaborra ongi bereizten eta birziklatzeko nola egin behar den erakusten, eta 6. maila eta DBH-ko ikasleak egunero sortzen en jantokiko zaborra eta ostiraletan solairu bakoitzeko zaborra, biltzen.

Zaborra bildu eta gero eskola kanpoan dagoen konpostera batetara eramaten dute ikasleek, gero lasto eta urarekin nahastu eta gero, goxo-goxo konposta egiten joateko.

Ondorioa, martxotik aurrera eskolak sortutako zaborra asko gutxitxea izan da.

Mila esker ikasle guztiei!