Zozketa. Gutxiago geratzen da!🎁

Badira aste batzuk iragartzen dugula abenduaren 22ko jaialdia dela eta Araxes Ikas Komunitateak saski** bat zozketatuko duela Facebook-era gehitzen zaretenen artean eta/edo eskolako Blog-era*** suskribatzen zaretenen artean, beti ere Araiz-Beteluko Komunitateko kide bazarete*.

Zein da oparia? Amets Garaiko Batzordeko amatxoek beren despentsak hustu dituzte, eskulan batzuk egin dituzte, eta eguberrietako otorduetan ikusgai jartzeko produktuz betetako saski ederra prestatu dute. Eskolak ere egin du bere ekarpena. Momentua galduko duzue?

Animatu eta parte hartu!

Landa baserriko 12 arrautza
Ekologikoak diren ogi 1 eta 2 opil
Intxaur poltsa eta “Panettone” bat
jogurta litro bat
Pertsonalizatutako katilua bonboiez beteta
2 txistorra
2 pasta kaxa
Gazta erdi bat eta gazta zahar pote bat
Mermelada eta etxeko eztia
Txokolatezko turroia
Urdaiazpikoa, xolomua, zainzuriak, piperrak eta atuna.
Farmaziako produktu lote bat
Aurpegiko garbiketa Aitzberri ileapaindegian
“Mendiak eta herriak” bi kamiseta

Oroitu GAUR dela parte hartzeko azken eguna eta 22an oporrak hartzen ditugula. Beraz, eskolako frontoian egon beharko zareta gurekin zozketako oparia jasotzeko, baldin eta oparri eder hau jasotzen duzuenak baldin bazarete.

* Gure proiektua ikusi eta bailaran bizi ez zaretenei barkamena eskatzen dizuegu, baina komunitatetik kanpo heldu diren pertsonak hartzeko nahiko leku ez duen herri ekintza txikia da hau.
** Batzordeak zozketaren oinarriak eta saskiaren edukia aldatzeko eskubidea gordetzen du, produktuen erabilgarritasunaren eta baldintzen arabera.
*** Bakarrik zenbaki bat pertsona bakoitzeko.